minus1-bröllopsdag och bilder på klänningen

Nu kan vi äntligen börja räkna ner på riktigt! I helgen var det 7 maj vilket innebar 1 år till bröllop :) Minus 1 bröllopsdag kan man säga att det var ;) Jag och älsklingen passade på att ta en promenad i skogen där vigseln ska äga rum och där var precis så grönt och fint som vi hoppades på! Men till nästa år önskar vi bättre väder! Jag kom dessutom på en jättemysig festlig grej att ha på bröllopet men S tyckte att det skulle bli en hemlis för gästerna så jag får inte skriva det här =/ Blir en utmaning att hålla tyst ett helt år ;)

Har börjat hända lite i Kina nu också, den senaste veckan har jag fått mail om att godkänna både färg och plissering. Och i dagens mail kom till och med bilder! Tänk att klänningen verkligen är påbörjad, det blir så verkligt :) Nu har de iförsej inte kommit så långt, men det är härligt att se :)

Klänningen som den är nu - och som den kommer se ut som färdig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0