Klänningsleverans!

Det hänger en stor vit klänning i mitt vardagsrum!! Den ser ut precis som den jag skickade iväg på bild till företaget i Kina. Synd att inte jag ser ut som tjejen som bär den på bilden ;) Men jag tror det kan bli bra ändå! Jag säger tror för jag har inte lyckats prova den än, bara till hälften. Har tråcklat mig i den men inte lyckats knäppa den då det ska göras där bak. Så passformen vet jag fortfarande inte så mycket om! Men däremot vet jag att den är gjord för någon som är 2 meter lång!! La till nått extra på det måttet för att inte få för kort men tydligen överdrev jag ;) Något annat som ser ut att vara 2 meter är släpet ;) Ska bli väldigt roligt att se hur jag lyckas föra mig med denna pråliga klänning i skogen!!

Vill att någon ska komma hem och hjälpa mig att prova klänningen på riktigt!!!
Får väl bli när S kommer hem lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0