Färdig!

Nu går saker och ting undan! MIN KLÄNNING ÄR REDAN FÄRDIG!! De beräknade att den skulle vara färdig i mitten av augusti så jag har gått här i lugn och ro och inte grubblat så mycket på den och nu helt plötsligt dyker där upp en mail som säger att "klänningen är färdig hoppas du tycker om den". Oj så verkligt allt blev helt plötsligt! Innan har det varit lite av en kul grej att de påbörjat klänningen, men nu är verkligen min BRÖLLOPSKLÄNNING klar. Läskigt värre ;) Jag tror jag tycker om den väldigt mycket. Men det är så svårt att säga innan man har provat den. Och jag är fortfarande grymt rädd för att ha mätt fel så att den är alldeles för kort eller nått. Är den för liten i övrigt kan jag ju alltid hårdträna i över ett halvår, men är den för kort, vad gör man då?!
Nä nu ska jag inte vara negativ, jag tror det blir kanonbra!! Nu ska jag bara svara på mailet vad jag tycker också, skriver jag ok så finns det ingen återvändo, då hänger den snart i min garderob! Avvaktar nog någon dag med svaret så jag får tänka ordentligt, så kom gärna med synpunkter!! Var hellre kritiska nu än på den stora dagen ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra Fritzon

Jättesnygg!! Du blir säkert kanonfin i den!

kram

2010-05-20 @ 12:07:59
URL: http://arlagarden.zoomin.se
Postat av: Jenny (din svägerska)

Tessa det heter ETT mail =) inte En mail.... Klänningen är skit snygg. Den blir du tjusig i. kram

2010-05-20 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0