Uppdatering...

Ojdå, en månad och två veckor sedan jag senast uppdaterade - jag borde få pris för sämsta bloggaren ;) Får skylla på att det är sommar och att bröllopsplanerandet legat lite på hyllan.

Det som är aktuellt för stunden är skoletande eftersom jag kommit på att det inte är säkert att affärerna säljer sommarskor innan majmånad och då måste jag ju handla nu medan det fortfarande finns kvar i butik. Har bara tänkt mig ett par vanliga ballerinaskor eller liknande så det borde inte vara så svårt. Det kluriga är bara färgen eftersom klänningen är elfenbensvit.
Dessutom så funderar jag så smått på vilken typ av ring jag ska ha. Jag deppade ihop lite när jag insåg att det inte var så mycket som passade ihop med min förlovningsring i titan, men kom sedan på att jag nog ändå bara vill bära vigselringen på vänsterhanden sedan och ha förlovningsringen på högran eller i ett halsband - vilket betyder att jag nu kan välja vilken ring jag vill!!

Annars händer det som sagt inte så mycket... har börjat titta så smått på hur inbjudningarna ska se ut och kommit fram till att jag nog gör det mesta direkt i datorn då jag är duktigare på Photoshop än på Scrapbooking...

Kommentarer
Postat av: jane

äntligen kom det in ett inlägg... har ju väntat länge nu... spännande att se vad d blir för fin ring :) kramis

2010-07-30 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0