hur ska vigselringen se ut?

Jag berättade för S igår att det var omkring fem dagar sedan jag uppdaterat min blogg, och fick till svar - JAG VET!! Roligt att veta att åtminstonde en person följer den här bloggen och letar uppdateringar dagligen ;)
Sa åt honom att om han ville se uppdateringar så fick han ju hjälpa mig att komma på saker att skriva om och lite senare på kvällen var det just det han gjorde, aningen omedvetet. Han frågade mig om jag funderat mer på vad jag vill ha för ring.
Vilken ring jag ska ha är nog en av de allra största frågorna och antagligen det jag kommer bestämma mig för i sista sekund så jag verkligen hunnit fundera länge och väl (låter olikt mig jag vet!) Men till skillnad från brudklänningen, som också är oerhört viktig, ska jag bära ringen resten av livet. Det ska vara en ring som jag vill titta på varenda dag i många många år. Och den ska se fin ut tillsammans med min förlovningsring. Har hela tiden haft en grundtanke om att den ska vara i guld och vara relativt enkel, men det finns massor att välja på ändå!
Något som jag fick upp ögonen för rätt så nyligen är möjligheten att sätta Kärlekens namn som gravering utanpå ringen, som på bilderna nedan. Det är både snyggt och personligt :) Men frågan är hur bred ringen måste vara för att det ska vara möjligt, jag var ju inställd på en ganska smal...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sånna ringar e jätte fina. Jag kollar in din blogg nästan varje dag också :)

2010-02-19 @ 15:16:12
Postat av: Jane

glömde skriva namn

2010-02-19 @ 15:16:51
Postat av: Berseus

Roligt att höra att folk är intresserade och vill läsa om våra planer :)

2010-02-19 @ 15:19:39
URL: http://berseus.blogg.se/
Postat av: Jane

Det är spännande! :)

2010-02-19 @ 15:30:18
Postat av: Jenny (din svägerska)

jag läser! och din bror =) men vi undrar dock varför det står Jenny och Stefan på ringarna =) kram

2010-02-19 @ 19:45:23
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Berseus

Är ju bara bilder som jag hittat på internet, så inte jag som bestämt vilka namn, bara blev så ;)

2010-02-19 @ 23:54:38
URL: http://berseus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag läser också varje dag =)

2010-02-20 @ 02:15:12
Postat av: Sara

Har ni beställt ringarna än? Vi hade exakt likadana som förlovningsringarna. De i butiken varnade oss för att de lätt blir missfärgade i just gravyren på utsidan men vi lyssnade såklart inte. Och de hade såklart rätt! Nu ett år efter förlovningen så har vi gjort om våra ringar till släta.

2010-05-31 @ 15:59:32
URL: http://www.lillabrollopsmonstret.se
Postat av: Berseus

Oj tack för informationen Sara! Har inte beställt än men nu gjorde du mitt val enklare.

2010-05-31 @ 16:02:26
URL: http://berseus,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0