klicka på "kommentarer" för att anmäla intresse ;)




Det är så roligt att det är så många som vill prata bröllop! Eller så är det möjligtvis så att jag styr in alla samtal på det som är så aktuellt i mina tankar just nu ;) Härligt är det i alla fall att få lite respons på sina idéer och dessutom få fler bidrag till "idé-banken". Klart är det nu att Charlotta ska sjunga på bröllopet (i alla fall var det så jag uppfattade det hihi) och när jag dessutom fick höra att Pernilla ska gå en kurs i hur man binder ihop buketter beslutade jag mig för (utan att höra med henne) att hennes "examensprojekt" blir att ordna alla blomsterarrangemang på den stora dagen! Helt perfekt - tycker jag ;) Alla andra som vill ha ett finger med i spelet kan anmäla sig i kommentatersfältet till detta inlägg, skriv gärna med vad ni är bra på ;)

 


Kommentarer
Postat av: S

Jag kan stå sidanom dig när vigselförrättaren säger: "tager du..." ;-)

2010-02-10 @ 13:36:08
Postat av: Berseus

Tur för dig att du hann knipa det uppdraget innan någon annan ;) Du är för söt!

2010-02-10 @ 13:54:24
URL: http://berseus.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Jag får se till att öva isf haha ;) Vilken sång skulle det vara? " Your song" kanske ska överlåtas till den "riktiga versionen med Elton John"



2010-02-13 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0