Goda klännings-nyheter :)

Idag kretsar mina tankar kring min blivande klänning :) För skojs skull skickade jag bilderna på en bröllopsklänning (se bilder i ett tidigare inlägg i bloggen) till ett välkänt kinesiskt företag som syr upp bröllopsklänningar efter önskemål och idag fick jag ett mail tillbaka med information om möjligt pris. Denna dyrgrip går att få uppsydd och levererad för 2500 kronor!! Lite andra priser än i Sverige helt enkelt. Trodde aldrig att jag skulle hitta en så fin klänning som jag faktiskt har råd med :) Liknande klänningar kostar runt 10'000 i Sverige...


Kommentarer
Postat av: Fabian

Skriv till mig på msn nästa gång du ser mig online! =) Så kan vi prata om det..

2010-02-06 @ 15:10:54
URL: http://www.photobyfabbe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0