En kärleksförklaring ♥

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har Dig.
Att jag får leva mitt liv tillsammans med Dig
är nästan för bra för att vara sant, det vore
mer logiskt om allting bara var en underbar dröm.

Jag vet om att Du inte är ett dugg religös eller vidskeplig av Dig,
och det är egentligen inte jag heller. Men jag kan inte låta bli att
tro på ödet när jag tänker på hur det kom sig att Vi två träffade
varandra. Det var meningen att det skulle bli Du och jag!

När jag tänker på dig blir jag alldeles varm inombords och det pirrar så där
underbart i magen som det gör när man är kär. För kär är jag, så ofantligt
mycket att jag knappt förstår det själv. Men det är ju som vi alltid har sagt
- vår kärlek växer sig starkare, mer och mer för varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0