Dagens tankar.

Nu är alltså måtten till klänningen tagna och ivägskickade till Kina. Lite läskigt är det. Tänk om jag har mätt jättekonstigt eller gjort fel när jag omvandlat måtten till inches istället för centimeter?! Kommer få tillbaka en klänning som är två meter bred och en halvmeter lång ;) Funderar på att skicka ett mail till dem och be dem att hojta till om det är någonting som verkar konstigt med måtten, bara uti fall att!

Var hos frisören igår och fräschade upp mig, skönt att bli av med allt det slitna! Pratade litegrann om bröllopet men gjorde inga planer. Hon tyckte det lät som en bra idé med mycket utsläppt i alla fall, det skulle passa både mig och den plats som vi ska gifta oss på. En alltför avancerad håruppsättning skulle kanske se lite konstig ut i skogen?? En himla massa lockar och några fina klämmor eller tiara kan jag tänka mig :)

Har påbörjat en liten spellista på Spotify nu också inför bröllopsfesten. Kan vara bra att ha en lista om man kommer på någon bra låt och inte vill riskera att glömma den. Har mest blivit lugna låtar att ha i bakgrunden under middagen, men det är en början i alla fall. Känns som om det kan bli ett ganska stort projekt att ordna all musik själva. Är ju en ganska lång kväll som man ska ha låtar till utan att egentligen upprepa sig. Så kan vara bra att vara ute i god tid - som jag är med det mesta känner jag ;)


Kommentarer
Postat av: storebror

planeraren!! haha helt crazy e du :)

2010-02-13 @ 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0