Träning och tips från tidigare brud :)

Nu känns det som om både jag och min blivande man har kommit igång ordentligt med träning - vi kommer att vara i toppform och supersnygga på bröllopsdagen!! (fast vi är ju ganska fina redan nu om jag får säga det själv) Jag tränar nu flera gånger i veckan och får till och med lite dåligt samvete om jag någon dag skippar. Jag vet ju hur himla lätt det är att bli soffpotatis igen så nu gäller det att hålla igång!!

Pratade med en kollega på jobb idag som tydligen använt sig av samma festlokal till sitt bröllop som vi ska ha. Fick supermånga bra tips som jag nog inte hade tänkt på utan henne :) Bland annat att där är en låååångsam diskmaskin så man får se till att ha olika porslin till alla rätterna så man slipper vänta på att de ska bli rena igen. Och att man måste sätta ut någon form av ljus längs vägen till parkeringen för annars hittar inte gästerna tillbaka till bilarna osv. Sånt är lätt att glömma i alla annan hysteri ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0