Ring-titt och inbjudnings-idéer

Var ute och shoppade med älsklingen idag och passade på att titta lite på ring. Har väldigt svårt att bestämma mig för vad jag ska välja! Men jag funderar på något liknande den här - i alla fall just nu ;)

http://www.anderssonsguld.se/ringbilder/nnimbus.jpg


Har dock inte provat hur något känns på fingret än, blev så sur på kvinnan i affären idag att jag snäste av henne när hon frågade om hon skulle öppna glasdörren istället för att säga ja tack ;) Vi stod vid montern för förlovnings- och vigselringar och hon ger mig en blick och frågar sedan om hon ska öppna upp för FÖRLOVNINGSRINGARNA. En enda blick på lilla mig och hon tog för givet att här var en som minsann inte tittade på vigselring för gifter sig gör man ju när man är stor ;) Och nej det var inte jag som läste situationen så, jag hörde betoningen - även om S påstår att han inte vet vad jag pratar om ;) Men det blev inget provande av ring i den butiken i alla fall...

----------------------------

Har dessutom kommit på en ganska kul idé till kommande inbjudningskort. Nu ska jag bara se om det är möjligt att genomföra :)


Kommentarer
Postat av: jane

vilken jätte fin ring. måste vara svårt att välja.

säg till ifall du behöver hjälp med nått. Kram

2010-08-11 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0